søndag den 11. september 2011

Dagen der ændrede verden

Ja, i dag er det så 10 års dagen for terror angrebene mod USA.
Jeg tror de fleste kan huske hvor de befandt sig den dag, og hvad de tænkte. Jeg selv var 5 år, og mine forældre var lige rejst til Stockholm. Jeg blev passet af mine søskende og min store bror kom og hentede mig i børnehaven og fortalte at nogle meget onde mennesker havde fløjet ind i to tårne i New York. Jeg så de to fly i fjernsynet og synes det var meget mærkeligt at nogle kunne finde på at gøre den slags!
Hele verden var i chok, og for næsten alle forekom det uvirkeligt. Nogle troede at 3. verdenskrig ville bryde ud.
11 sep. var starten på mange års kamp mod terror, en kamp der ikke er slut endnu.
Jeg drømmer om en verden hvor alle kan leve i fred og ingen bliver dræbt uskyldigt. Prøv at tænk på hvor mange der er døde ikke kun under terror angrebet i New York, men i hele kampen mod terror, uskyldige mennesker bliver næsten hverdag dræbt !

Mine tanker går til dem der har mistet en i forbindelse med terror. Både uskyldige og folk der har kæmpet mod terror!

- Line





Ingen kommentarer:

Send en kommentar