søndag den 18. september 2011

Geografi opgave og lidt mere om valget

 Ja! Efter 10 år med VKO er æraen forbi, goodbye DF!!!
 Er mere end glad efter resultatet torsdag. Selvom jeg har lidt ondt af at de gamle mennesker ikke får deres peberspray :)

 Min søndag bliver brugt i dejligt selskab med geografi opgave om Island (meget opfindsomt) Jeg burde være begyndt på den noget før, men pga. valget har jeg haft omkring 3 vågne timer her hjemme, og har haft et underskud af søvn. Og så må man lige tænke på hvordan det er for politikkerne de arbejder 24/7 plus tager til debatter ! Men det har nu været en meget spændene valgkamp, som er den første hvor jeg har deltaget aktivt. Heldigvis endte det også godt, selvom det var lidt af en gyser ! Nå men jeg må tilbage til arbejdet.
God søndag til jer alle :)
-Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar